رعنارعنا، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 9 روز سن داره
بهترین مامان دنیابهترین مامان دنیا، تا این لحظه: 44 سال و 1 ماه و 25 روز سن داره
بهترین بابای دنیابهترین بابای دنیا، تا این لحظه: 53 سال و 18 روز سن داره
داداش نیماداداش نیما، تا این لحظه: 23 سال و 4 ماه و 21 روز سن داره
🥰🥰وبلاگم🥰🥰🥰🥰وبلاگم🥰🥰، تا این لحظه: 5 سال و 1 ماه و 25 روز سن داره

دفترچه خاطرات من

۲۰ نفر بشیم خوشحال میشم

بهترین دوست

1399/7/8 21:04
183 بازدید
اشتراک گذاری

خب بچه ها حالا چی بگم

.

.

.

.

.

.

.

.

.

برو پایین

.

.

.

.

.

.

.

.

.

وقتی رفتی پایین اسم یه نفر هست

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

اون دلسوز ترین منه

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

اون نازنین زهراست

که بچه های وبلاگ نازی صداش میکنن

کدوم 

همونی 

یه پرنسسه 

اون خاصه

برام مهمه 

از همه مهم تر 

دوستش دارم

عاشقشم😘

نظر اصلا فراموش نشه

پسندها (11)

نظرات (4)

پرنسس رعنا🧚‍♀️🧚‍♀️پرنسس رعنا🧚‍♀️🧚‍♀️
8 مهر 99 21:06
همه نظر بدین
SujinSujin
8 مهر 99 21:11
فدات بشم تو هم خیلی دوست خوبی هستی برام عشق من😘
پرنسس رعنا🧚‍♀️🧚‍♀️
پاسخ
تو بهترین منی
ᴢᴀʜʀᴀᴢᴀʜʀᴀ
9 مهر 99 12:13
اره دختره خوبیه😍😍😍
پرنسس رعنا🧚‍♀️🧚‍♀️
پاسخ
ممنون که کامنت کردی

14 مهر 99 15:44
سلام به پرنسس رعنای مهربون💞
چه وبلاگ قشنگی دارید 😊 
بسیار عالی است ❤
خوشحال می شویم وبلاگ خودتون را دنبال کنید😘
وبلاگ ما برای تمام دختر هایی مثل شماست 😍
 
پرنسس رعنا🧚‍♀️🧚‍♀️
پاسخ
ممنون شما خیلی مهربانی بله من خودمو دنبال میکنم لطفا دنبالم هم میکنید